June 09, 2007

Watched Ocean's 13

晚上看了 Ocean's thirteen. 很喜歡這套電影,由多年前的 Ocean's 11 到有茱莉亞蘿拔絲的 Ocean's 12 也有看過,到了這一集 Ocean's 13,Danny Ocean 的新目標為一個新建的賭場,為的是為了好朋友 - Reuben 報復。很喜歡戲中的兩句 slogon:

"What are the odds of getting even"
"thirteen to one"


"odd" 及 "even" 本是相對的 (單/雙) 但用於此時又另有解釋( odds = 賠率 , even = 相等)


另一句 "13 to 1" 的說法是一個賠率(即一賠十三) 但於此故事中又解作 十三人對付一人,真是妙!

1 comments:

Anonymous said...

我好記得你睇ocean's 11既時候, 我half term 緊, 我地搭緊underground既時候, 你同lawton佢地係woodgreen落, 之後我自己返屋企....哈哈, 我記憶力係咪好好呢,因為我記得你同我講講話好好睇,如果我同佢講我到而家Ocena's 11都未睇過, 係咪好out呀?!